24.9.05

KULTURLYFTET

bøndene og sosialistane og sosialdemokratane (BSS) er misnøgde med satsinga på kultur, og har lova å auka kulturbudsjettet med ein prosent. eg veit korleis dei har det. berre i år har foreldra mine kjøpt møblar (ca. 10000 kr), dvd/videospelar (ca 2000 kr), datamaskin (ca 9000 kr), piano (ca 30000 kr), bil (ca 120000) - dei har altså brukt i overkant av 170000 kr på seg sjølv, og då har eg ikkje ein gong rekna med alt lesestoffet dei har kjøpt seg. berre for å streka under at dei vassar i pengar har far min til og med kjøpt seg ny skjorte.

i det same tidsromet er alt dei har kjøpt til meg fire narresmokkar (ca 17 kr), altså 0,01 prosent. av og til tenkjer eg på kor mange narresmokkar eg kunne hatt dersom éin prosent av totalbudsjettet hadde vorte brukt på meg og mitt.

Ingen kommentarer: