13.7.06

SOMMAR

fotball-vm er endeleg over. eg trudde at det hersens fjernsynet kunne få seg nokre kviledagar, men slik gjekk det ikkje. sidan far min gjekk glipp av altfor mange vm-kampar, insisterer han på å sjå absolutt alt frå tour de france. eg trur det er to viktige grunnar til det - for det fyrste er det stas å sjå at thor hushovd går på smell etter smell, og for det andre har far min ein hemmeleg draum om å verta sjåfør på ein av fylgjebilane. å køyra frankrike rundt i 40 km/t vert omtrent som å køyra til finnmark i 60 km/t.

dei som ikkje er glade for at vm er over, og som framleis har eit nedtrykt humør av di brasil ikkje vann, kan gå til denne sida for å skaffa seg eit brasilsk fotballnamn. frå no av er eg guffinho.

mor mi har siste arbeidsdag før ferien i dag. sidan me brukte altfor mykje pengar på pizza, pottittgull og vin i mars og april, legg me inn ein minstepensjonistferie i sommar. me pakkar ein del kjekspakker inn i bilen, og køyrer rundt på fire eller seks utvalde sider i naf-vegboka. det luktar ein ny drøymeferie, med andre ord.

batnfjorden runde jølster gol kristiansand seljord hovden drangedal tovdalen telemark stavern oslo etnoferie voss feriegalleri1 feriegalleri2 feriegalleri3

Ingen kommentarer: