15.3.07

BESTEN

sidan alt eg tek i vert til gull, nyttar eg i dag høvet til å dra i gang ein våraktivitet eg reknar med vert ein braksuksess: kva seier besten?

reglane er til å ta og føla på: eg legg ut eit nytt besten-bilete kvar fredag. alle som er innom internett står fritt til å senda inn framlegg til gode kommentarar. dei som har det beste framlegget kan rekna seg sjølv som vinnar


besten2 besten3 besten4 besten5 besten6 besten7 besten8 besten9 besten10 besten 11 besten 12 besten 13 besten 14 besten15 besten16 besten17 besten17(igjen!) besten18 besten19 besten20 besten21 besten22

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er du redd for å bli like tynn i håret som onkel k/t, Guffen?

Anonym sa...

Her! Gulp her!

Anonym sa...

"Feite kottisar"

Anonym sa...

Neste jol kjem midtskilet på hako til å flytta seg opp til skallen, veit eg!

Anonym sa...

"Det var omtrent her at Neil Armstrong landa"