24.11.06

OSLO 1

i morgon tidleg skal eg og mor mi til oslo. far min har ikkje råd, så han må vera heime og ordna med reparatørar til alle maskinene mor mi har herpa dei siste vekene, og eta semulegrynsgraut med rosiner.

me skal vera i oslo til onsdag morgon. på dei fire døgra skal me vitja mellom tjue og tjuefem kviger som mor mi kjenner. nokre av dei snakkar ho med ein gong i veka, nokre snakkar ho med ein gong i månaden, nokre snakkar ho med ein gong i året, og nokre har ho ikkje snakka med sidan barneskulen. me skal bu hjå onkel J. det gler eg meg til - sist eg budde der spydde eg ein skvett så fort eg fekk sjansen, og det fekk eg stort sett heile tida. eg går ut frå at den ordninga framleis gjeld, så det ligg an til nokre drøymedagar. me kan ferie.

oslo2 oslo3 oslo4 oslo5

Ingen kommentarer: