14.8.06

VOSS

ferien vart avslutta med nokre dagar på voss. som vanleg kom me heim midt i slåtten, slik at foreldra mine stort sett dreiv med hesjing heile veka. sjølv brukte eg tida på å læra meg canasta, eit kortspel der det skjer ekstremt lite, og som difor helst bør spelast når folk er så trøytte at dei ikkje merkar kor bale det heile er. eg spela canasta med onkel A omtrent kvar einaste kveld, og han vann suverent alle gongene. å, eg vonar at eg ein gong vert like flink canasta-spelar som han er !

no i helga var det slektstreff på rondastovo, eit rundt hus inst på bordalen. her var nærmare to tusen slektningar samla (nærmare to tusen enn tre tusen), og det var difor eit stort logistisk problem å få avvikla canasta-cupen. store delar av tida måtte brukast til dette, før me endeleg fekk kåra ein vinnar (onkel A). bortsett frå det hende det lite av interesse, om ein då ser bort frå at tante M har fått ein konkurrent når det gjeld frekvensen på kostymeskift.

i går køyrde me heimatt til gamlevegen. køyrelengda denne sommaren var 2600 kilometer, altså litt over 2,5 rundar rundt ekvator.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"køyrelengda denne sommaren var 2600 kilometer, altså litt over 2,5 rundar rundt ekvator"

Du meiner kanskje Equador?

guffen sa...

nei.

Anonym sa...

Nei, vel. Men då er du dum.