12.7.07

GODTING

slik skikken er på sommaren, har det vore mindre blogging enn vanleg. den siste veka har vore travel, sidan mor mi og halv treo var nokre dagar i oslo. eg måtte passa på far min, som tok sjukehusavslaget tungt. tek ein hardt i, kan ein seia at humøret hans er stigande, men eg har ingen interesse av å ta hardt i. det får andre gjera.

eg derimot, går rundt og godtar meg. slik dei fleste hugsar, greidde west ham å juksa seg unna nedrykk. eg har ikkje gjort så stort nummer av dette så langt, men då eg kom over denne filmen på nettet, kom godtegleda tilbake. filmen viser nokre sheffield united-tilhengarar, som brått oppdagar at det er dei som rykkjer ned, og ikkje west ham. desse tilhengarane er tyske, men filmen er teksta på engelsk, slik at dei fleste nok får med seg kva som skjer. godting, godting, godting.

på laurdag reiser me på ferie, viss mor mi får gjort ferdig produksjonsplanen.

Ingen kommentarer: