3.10.05

GUFFEBLOGOMTALE NR. 1

ein av dei eldste nynorske bloggarane, elias blix (f. 1836), har nyleg kome med rosande omtale av guffebloggen, på http://blixblog.blogspot.com/. me siterer frå to ulike datoar:

20.9.: Mykje gildt folk var til stades. Eg fekk mellom anna ein god prat med Roger Lockertsen, som var mellomlanda på veg frå Tromsø til Stavanger. Og så hadde eg gleda å helse på Guffen, sannsynlegvis den yngste nynorske bloggaren på nettet (...). Guffen sjølv låg i barnevogn.

27.9.: Eg har så vidt nemnt den yngste nynorske bloggaren på nettet. No kan du sjølv sjå kva han har på hjartet i Bloggen til Guffen. Dette er ein ung mann vi kan vente oss mykje av (som Vinje og Aasen i si tid sa om meg).

eg reknar med at det kjem til å strøyma inn med andre omtalar i nær framtid, og har difor drista meg til å kalla dette for guffeomtale nr. 1.

Ingen kommentarer: