3.5.06

STRANDA

framhald av misjonsferda. stranda er fyrst og fremst kjend for gastronomi, så medan mor mi og rapparen misjonerte, var far min og eg innom på fabrikkutsalet til stabburet. der kjøpte me med oss nokre vass-skadde grandiosa, og eg var neimen ikkje kar om å skilja desse frå dei vanlege.

me overnatta på eit blinkskot av eit hotell, som også la stor vekt på gastronomien. for fyrste gong i livet fekk far min servert ein omelett der minst 60 prosent av fyllet var sylteagurk. me møtte seint opp til frukost, far min og eg, og det viste seg at hotellet er regjerande sunnmørsmeister i idrettsgreina "skjera opp alt brødet dagen før". av drikke kunne me velja mellom surmjølk og skumma surmjølk.

hadde me kome nokre dagar seinare, kunne me fått med oss programmet "smil og le med hjallis".

1 kommentar:

Anders sa...

Hm. Språkleg misjonsferd på Sunnmøre, det må vel vere som indremisjon å rekne?