12.5.06

ZOOLOGI 3

her om dagen slo det meg at det er på høg tid med ei ny rangering av dyra mine. det nærmar seg eit halvt år sidan siste liste, og tilveksten har vore god dei siste seks månadene. frå før hugsar me at eg disponerer skilpaddo, bø og bæ, pinglan, den gule katten, kanino, tigeren, gåsa, haren, speledåskanino, blekkspruten, elefanten, den raude hunden, kålormen og tante I-katten. nye dyr er to åmer (ei oppå døra, ei frittgåande), apen, gaudi-øgla, gromit, og ei einarma kanin kjøpt på rimi for ein tiar. i tillegg har besto gitt meg ein haug med plastdyr som av ein eller annan grunn har teksten "3 år+" trykt på magen, og eg har ei imponerande samling små og store badedyr.

etter å ha vurdert dyra på det vanlege viset, er der nokre endringar på lista. tala i parentes viser til plasseringa i november. biletet over viser pinglan ein gong me var på fjelltur på nordmøre.

1 (1) pinglan
2 (-) apen
3 (-) åmo oppå døra
4 (3) kanino
5 (4) bø og bæ

den gule katten eg fekk frå besten ligg på ein uoffisiell sjetteplass.

Ingen kommentarer: