30.5.06

KMI

ved inngangen til eit nytt år kan det vera greitt å ta utgangspunkt i kroppslege tilhøve. alle tidsepokar har hatt eigne metodar for å måla kor tjukke folk er, og den mest populære no for tida er kmi - kroppsmasseindeks. viktigaste grunnen til at denne er mykje brukt er truleg at ein må rekna litt for å finna svaret, slik at det heile verkar ekstremt vitskapleg. det vil føra for langt å forklara denne utrekninga i detalj her, men til alt hell finst det ein kmi-utreknar på internett.

kroppsmåla mine er litt usikre. eg var på eu-kontroll for nokre veker sidan, og vekta vart då estimert til 10 kilo. mekanikaren gløymde diverre å notera kor høg er var, og eg må difor ta utgangspunkt i ei tidlegare utrekning, som stemmer sånn nokolunde. eg slår inn desse tala i kmi-utreknaren, og får til svar at kmi-en min er 2,5. eg er i alle fall ikkje overvektig.

Ingen kommentarer: