18.11.06

JOLEGÅVER

me er alt langt inne i adventstida, og det er på tide å leggja fram ei ynskjeliste for jolegåvene. eg kjem eigentleg berre på to ting eg har lyst på - moped og pengar. eg kjem òg på to ting eg ikkje har lyst på, nemleg tøydyr og kroppar. eg har meir enn nok av begge delar.

det er vel fare for at ingen tek omsyn til ynskja mine, og eg reknar med at eg i staden får dette: frå besten på voss får eg ei sveipa øskje, frå besto på voss får eg eitt plastdyr med teksten 3+, frå onkel T får eg ei fotballrelatert bok, frå far min får eg ingenting, frå mor mi får eg mykje drit som eg ikkje treng, frå familien onkel A får eg noko frå eit u-land, frå familien tante K får eg ei leike som går tom for batteri fyrste joledag, frå familien onkel K får eg ei bokpakke frå samlaget, frå besten på nordmøre får eg ein plast-traktor, frå besto på nordmøre får eg nokre heimestrikka labbar, frå familien onkel J får eg eit fotoalbum med hundre tusen millionar bilete, frå familien tante B får eg ein fint brukt speidaruniform (og ein del kremar frå vermor til tante B), frå tante I får eg ei dyrebok, og frå frode får eg eit sjeldan opptak med ein spelemann frå selland. så det ser ut som om eg går i underskot i år igjen. avisene melder at kvar nordmann får jolegåver for rundt 2700 kroner, og gåvene eg har ramsa opp her kan då ikkje vera verd meir enn nokre hundrelappar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Adventstida tek i år til 3. desember!
Besten

guffen sa...

du lever i gamle dagar, gamle mann. har du ikkje fått med deg at det frå og med i år er sju sundagar i advent?