28.3.06

FUENICADA

hola. denne byen er ikkje mykje aa skryta av, men har ein ting som gjer at ei vitjing er bryet verdt: eit stort museum knytt til cervantes og don quixote. far min har eitt maal i livet, og det er aa ta ein tur innom alle litteraere museum som finst, saa me gjorde ein kort stopp her. under omvisinga kom samtalen inn paa korleis ord og omgrep fraa eit spraak er paaverka av andre kulturar, og far min nemnde "middelhavsfarar" og "aa ta ein spansk ein" som gode döme paa dette. han fekk deretter, paa ikkje spesielt höfleg vis, melding om aa ha seg til pisis.

mor mi sat i mellomtida paa ein kafe, der ho nippa til ein dobbel macchatio to go. mor mi er ikkje spesielt hög (ho maa rett som det er staa paa taa for aa knyta skolissene), og merka seg at alle gamle damer i spania er endaa kortare enn ho. ¿er det nokon som veit kva dei gjer med höge kvinner i spania?

eg sat i barnevogna og sprella med solbrillene mine, som fungerer som reine magneten. rett nok er det berre ein som har fotografert meg saa langt, men eg har sjarmert ikkje saa reint faa fjortisdamer, helst av det italienske slaget.

i kveld skal eg og far min sjaa eit debattprogram paa spansk fjernsyn. mor mi har visst tenkt aa nippa til eit glas vin, samstundes som ho stappar i seg litt pottittgull. me kan ferie.

2 kommentarer:

guffen sa...

gamlevegen 2, fyrste etasje.

Anonym sa...

Har du tenkt å leggja ut desse ferierapportane på nettsidene til ditt umælande barn, dersom du eingong vert far sjølv?