30.3.06

GUANTANAMERA

hola. biffen, ein bowlingklöppar fraa evanger, har lang fartstid i spania, og tipsa oss om ein god bowlingbane i guantanamera. det gjevaste med denne banen er at han er ein spansk variant av banen i nygaardsgaten i bergen. i bergen er det slik at du, dersom du slaar ein strike, kan faa meldinga ¡mamasita! ¡that was a good enchilada! oppropt. i guantanamera er det omvendt - her ropar maskina ¡min mor og de! ¡that was a good söstrene hagelins fiskekake!

dette fann eg og far min ut i gaar kveld. mor mi laag paa hotellrommet og nippa vin og aat pottittgull. me kan ferie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Guffen!
Eg skjønar at du har det hivens i Spania. No må du passe på mor di og ikkje la festinga ta overhand.
Medan ho søv, kan jo du og far din ta dykk ein tur på www.aasentunet.no. De har kanskje eit par gode kandidatar, kjenner eg dykk rett!