13.2.06

GUFFEPEDIA

i ei engelsk avis las eg ein artikkel som var rimeleg kritisk til det ikkje altfor kvalitetssikra nettleksikonet wikipedia. det skein gjennom at dette var noko kven som helst kunne stå bak, og sidan eg ser på meg sjølv som kven som helst, ser eg ikkje anna råd enn å starta mitt eige nettleksikon, guffepedia. fram til eg får ordna med eiga nettadresse vert det liggjande som ein del av guffebloggen.

på same måte som med wikipedia er det fritt fram for alle å senda inn artiklar - guffepedia tek mot alt. så send inn artiklar om kva som helst, men det er viktig at de kvalitetssikrar dei. akkurat korleis det best let seg gjera, veit eg ikkje.

det er viktig at artiklane er korte, og eg bør vel dra det heile i gang sjølv. på flyet heim frå england las eg ein underhaldande biografi om coen-brørne, og den fyrste guffepedia-artikkelen er inspirert av ei overskrift der ("omsett frå" passar forresten betre enn "inspirert av").

postmoderne. postmodernistar ringjer alltid to gonger.
tonsur (eller tonjulsur). jursjukdom, vanleg hjå oksar i slidre.

1 kommentar:

Anonym sa...

eg har to framlegg til guffepedia-artiklar:
Vassenden sjå Raufoss
Raufoss sjå Vassenden