5.2.06

KONGEDINGLING

på fredag dressa far min seg opp med lånt jakke og lånt slips og trippa inn til kongevisitasen. han vart sitjande med fri sikt til vip-bordet, og merka seg såleis at kongen og prinsen gjorde heller lite av seg. det mest interessante var at dei, ikkje uventa, passa på å le godt når alle andre lo godt, og at kongen er ein racer til å tømma vinglas.

meir overraskande var det at far min trefte onkel K på kongevisitasen. og der far min stilte relativt nystrigla, utmerka onkel K seg med å stilla ubarbert, utan slips, med skrukkete skjorte, med skrukkete lys dress (sjølv om det visstnok stod i invitasjonen at antrekket var bunad eller myrk dress), med å koma fem minutt for seint, med å ta stolen til jon fosse, og med å vera einaste som reiste før det heile var slutt. det er såleis ikkje tvil om kven som er mest opprørsk av far min og onkel K, sjølv om far min får eit plusspoeng for å ha vist fingeren i lomma opptil fleire gonger.

Ingen kommentarer: