10.6.06

VM-RESULTAT 2

dag 2 er over. der dag 1 var ein glad-dag, med mange og fine mål, vart dag to ein lei dag, med sur fotball og få mål. det er nett som i 1980-åra - det er tyskland ein må stola på når det gjeld god underhaldning.

stillinga har endra seg litt sidan i går. matias har teke ei klar leiing, noko som kanskje kan skuldast at han kan ha kjent til resultata frå i går før han fylte ut skjemaet sitt. men så lenge ingen har klaga på det, vert han ståande med full pott frå dei to fyrste kampane.

lista ser slik ut:
8 poeng: matias
5 poeng: kjetil, ragnhild, øystein
4 poeng: balle, stein inge
3 poeng: thor morten
, gjert, kjartan, lars, marit
2 poeng: arnfinn, bjørg, erling, jens johan, tørsten
1 poeng: eirik, gaute, halvor, torunn
0 poeng: eivind

eg minner om at alle listene og gamle resultatlister ligg under VM-tipping 2006 i menyen til høgre.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det går bratt nedover med deg, Guffen.

guffen sa...

det var far min sin idé. eg var heilt mot, sjølvsagt.

Anonym sa...

Frode ned i havet.

Anonym sa...

Eg vil endra tipsa mine for kampane i dag til:

england-paraguay 1-0
sverige-trinidad 0-0
argentina-elfenbeinrøkla 2-1

Anonym sa...

Eg trur sverige og tobakko trinidad spelar uaavgjort. Kor mange poeng får eg for det?

guffen sa...

null poeng for tipset, men tusenvis av poeng for det ekstremt originale ordspelet.

Anonym sa...

Synest det er sterkt at Matias skriv nynorsk sjølv om han veks opp i tjukkaste bokmålsland.