21.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 10

(her er ei halvgod forklaring på kva dette handlar om)
Mandag 24. juli 1978. Tana bru - Svanvik
I dag skal vi koma fram. Eg har sove dårleg. Eg var vaken ein time i natt. Då eg vakna, var eg veldig tyrst. Eg drakk eit glas vatn. Etterpå vart eg kvalm. Dei andre vakna og etter ei stund. Eg skreiv eit kort til Stor-Aslak. Torvald gjekk bort for å posta dei korta han, besten og besto hadde skrive i går. Besto sette på bordet. Eg ville ikkje ha mat, men dei andre åt. Så reiste vi. Først reiste vi til Tana sølv. Der skulle besto kjøpa smykke til gutane. Arnstein valde eit med eit runeteikns som forestilte oldermannen, Kjartan eit som forestilte ein same på jakt og eg eit som forestilte ein skiløpar. Torvald fekk eit med eit meget mystisk teikn. Så reiste vi. Forbi Skipagurra, og vidare mot Kirkenes. Før vi kom til Kirkenes, var vi innom Neiden og handla. Så, eit lite stykke etterpå var vi innom St. Georgs kapell. Det var lite, men det var mange gamle og fine bilete inne i kapellet. I kapellet var det gudsteneste ein gong i året. Gudstenesta vart halden utanfor kapellet. Sidan reiste vi vidare. Vi stogga og rasta ein stad etter Neiden. Etter ei stund kom vi fram til Kirkenes. Der var besten inn på postkontoret for å ta ut pengar på postsparebankboka. Vi fekk ti kroner av vekepengane. Vi skulle få resten av pengane i finske mark. Torvald, Arnstein og eg gjekk med ein gong ned i sentrum for å handla blad. Torvald kjøpte Supermann, Tumac og Langbein van Beethoven. Arnstein kjøpte Fem spennande westernfortellinger og eg kjøpte ei fantometbok. Besto hadde kjøpt epler og pærer som vi skulle få då vi byrja å reisa vidare. Besten kjøpte klistremerke frå Kirkenes, og så reiste vi. Vi fekk eplene og pærene. Så køyrde vi til Svanvik. Vi pakka inn frå tilhengaren. Så kom Frode og Christel bort til oss. Dei spurde om vi kom ut, og det gjorde eg og Arnstein. Vi spela boccia. Frode og eg var på lag, og Arnstein og Christel . Vi spela ei stund. Det var vi som vann. Då kom far og sa at vi måtte koma og dusje. Det var kveldsmat om ein halvtime. Vi dusja, og så gjekk vi ned for å eta kveldsmat. Etterpå gjekk vi ut og leika gøymsel. Etterpå ville Christel inn i badebassenget. Ein del av ungane vart med, deriblant Arnstein. Eg ville ikkje fordi eg var så kvalm. Eg gjekk heller opp på rommet og las i fantomet-boka. Etter ei stund kom Kjartan også. Han og Torvald byrja og krangla. Det skjedde mykje under krangelen. Dei kasta ting ut av vinduet. Då Kjartan kasta pengeboka til Torvald ut av glaset, måtte han ut og henta henne. Han fylte ho med sand, og det vart for mykje for Torvald. Han kasta pengeboka etter Kjartan, og sanden for utover golvet. Ei stund etter kom besten. Han vart litt sint då han såg det, og sa at dei to skulle tørka opp. Det var gratis brus i matsalen, sa han også. Så gjekk vi bort der. Der trefte vi Frode. Han kom med ei tomflaske. Han hadde drukke to, sa han. Eg, Arnstein og Frode tok dei tre siste flaskene. Så kom Kjartan, han ville ha brus, men det var ikkje meir att. Så han fekk Frode sin. Torvald kom, og sa frå til besten at det ikkje var meir brus igjen. Så besten anskaffa han ei cola. Etterpå gjekk vi bort på idrettsplassen. Der sparka vi fotball. Men etter ei stund datt målet saman, så vi gjekk heller bort til rommet vårt for å lesa blad. Men Frode fekk ikkje vera her fordi Kristine og Kjartan øyeblikk skulle leggja seg. Han lånte eit par blad, og gjekk tilbake på deira rom. Eg og Torvald var nede og henta eit par madrasser vi skulle ha på rommet. Besten synte oss hen det var, og så reiste vi opp med dei. Då vi kom opp, pussa vi tennene og la oss.
Neste dag - tirsdag 25. juli 1978

Ingen kommentarer: