25.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 13

(her får du hjelp til å forstå kva dette handar om)
Torsdag 27. juli 1978.Svanvik
Eg sovna nokså seint i går, så eg vart litt sint då besto vekte meg i åtte-tida. Men eg stod opp, kledde på meg og gjekk ned for å eta. Då vi hadde ete, spela vi litt sjakk. Kristine sa at jentene skulle i bassenget klokka ti. Hans, Arnstein og eg gjekk i bassenget litt før ti. Ei stund etter kom Torvald og Kjartan. Jentene som liksom skulle koma klokka ti, kom ikkje før kvart på elleve. Og det var berre Christel og ei som heitte Alfhild som kom. Kristine kom ei stund etter. Vi gjekk opp klokka halv tolv, då hadde vi vore der lenge nok. Vi gjekk og spela bordtennis. Vi spela lenge. Så gjekk vi opp for å spela sjakk. Vi tenkte det var lunch klokka halv tre, men det var ikkje før klokka tre. Vi åt. Då vi hadde ete, fekk vi vite litt om turen til Grense Jakobselv. Når bussen skulle gå, og diverse ting om kveldsmaten. Avgangen skulle gå klokka halv sju. Det vart sett mat fram til klokka seks. Då kunne deltagarane smørja matpakke. Det gjorde vi då, og vi reiste i eigen bil. Det var tre som køyrde i eigen bil. Vi stogga nokre stader. Då vi var nesten framme, stogga vi for å sjå kong Oscars kapell. Ei stund etter reiste vi vidare. No sat eg i Frode og dei sin bil. Brått såg vi besten svinga inn til sida. Han vart ståande. Vi lurte litt på kvifor han stogga. Då vi kom fram, kleiv Frode og eg opp på eit lite berg der. Då såg vi at familien kom gåande. Dei sa clutchen var roken. Det var ein mann som køyrde i den tredje bilen, han sa at han kunne køyra besten til Kirkenes. Vi andre var der ei stund. Vi åt. Då vi skulle tilbake, sat både eg, Arnstein og Torvald hjå Frode og dei. Vi las i blad. Då vi kom heim etter ein lang køyretur, la vi oss med ein gong. Klokka var halv eitt. Besto og Kjartan og Kristine, som hadde køyrt i bussen, kom like etter oss. Eg sovna nesten med ein gong.
Neste dag - fredag 28. juli 1978

Ingen kommentarer: