1.1.06

ÅRSOPPSUMMERING

året er visst over. i går kveld trilla foreldra mine meg ut for at eg skulle få med meg fyrverkeriet, men sidan eg har så faste kveldsrutinar sovna eg omtrent klokka åtte, og gjekk glipp av heile greia. foreldra mine meinte dette var litt urovekkande, og trilla meg difor så langt oppover bakkane dei kunne koma, slik at eg skulle koma nærare alle eksplosjonane, men eg sov like godt. det var kanskje like greitt, for då slepp eg å kommentera kor komplett idiotisk skikken med fyrverkeri er.

dersom eg skal oppsummera året som gjekk, er det sjølvsagt lettast for meg å dekkja perioden frå 28. mai. ut frå notatane mine har dette skjedd:

bleieskift. totalt 793. mor mi har 785, besto har 5, far min 2. den siste måtte eg ta meg av sjølv, og det gjekk berre sånn middels.

mat og drikke. eg har drukke morsmjølk rundt 3000 gonger, og gulpa opp litt kvar gong. eg har drukke morsmjølkserstatning éi gong, og gulpa opp att alt saman. eg har ete graut rundt 20 gonger. eg har prøvd å svelja ein stor appelsinbit éin gong. og besten prøvde ein gong å stappa i meg ei drue, men vart stoppa av besto.

reising. eg har vore fleire gonger opp og ned langs vestlandskysten, og floge med fly fire gonger. den siste gongen vart me så forseinka at me nesten kom for seint.

snakking. lite snakking, men den siste veka har eg oppdaga kor fint det er med skikkeleg hyling.

Ingen kommentarer: