30.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 18

(the meaning of life)
Tirsdag 1. august 1978. Gnarp - Leksand
Eg vakna tidleg. Eg byrja å skriva i boka her med ein gong. Då eg var ferdig med det, gjekk Torvald og eg ut og spela badminton. Men det vart ikkje oppnådd nokon særleg høge resultat. Det blas for fælt. Besto sa vi skulle koma å eta, og det gjorde vi. Vi reiste då vi hadde pakka inn i tilhengjaren. Klokka var ikkje ni då me reiste, så det var nokså tidleg. Torvald og eg sat bak. Eg talde bilsortar. Det er i Sverige Volvo blir laga, så eg vart ikkje overraska over at dei vann klart. Scania kom på andre med 15, og endå ein svensk bil kom på tredje, nemlig Saab. Den hadde 14. Då vi kom til Ljusdal, stogga vi for å handla. Det tok litt tid, men vi vart då ferdige ei stund etter. Det Kristine, Kjartan og Arnstein hadde lyst til no, var å bada. Vi fann ein plass etter ei stund. Det var ei bru like ved plassen. Den gjekk vi ut til. Vi åt der også. Då vi skulle til å reisa, reiste alle unntagen Torvald og meg inn i ei kyrkje. Då vi reiste vidare bestemte eg meg for å skriva i denne boka. Og det gjorde eg også. Vi køyrde gjennom eit ubebygd område. I frå vegen såg vi ein skogbrann. Besten var ute og filma litt. Vi køyrde gjennom Orsa. Etterpå kom vi til Mora. Der stogga vi. Først prøvde vi å finna ein butikk der vi kunne kjøpa knivar. Vi fann ein butikk, Mora Nisses sport. Der gjekk vi inn. Dei hadde knivar der. Etter ei stund fann vi ut kva knivar vi ville ha. Vi gjekk vidare i gata. Besto var inne i ein butikk og kjøpte ein lysestake. Det var ein leikebutikk der, og der var vi og innom. Arnstein kjøpte to båtar med motor, Kristine kjøpte ein teddybjørn, og Kjartan kjøpte ein truck. Etterpå var vi tenkt å gå i eit museum. Men det var stengt, så vi køyrde heller vidare. Då var vi på jakt etter hytteplass. Det fekk vi ikkje på nokon campingplass. Då vi hadde vore inn på tre-fire campingplassar, bestemte vi oss for å liggja i telt. Arnstein og eg skulle liggja i bilen. Torvald, Arnstein og eg gjekk ned for å sjå på dei som spela minigolf. Arnstein gjekk ned til eit basseng. Der prøvde han båten sin. Den virka visst fint. Torvald og eg såg på spela ved sida av minigoflbana. Det såg kjekt ut, så eg spela nokre gonger. Etterpå spela vi minigolf. Torvald vann med 81, eg fekk 82, og Arnstein fekk 91. Etterpå gjekk vi opp att. Der hadde dei allerede byrja å leggja seg. Så gjorde vi det også.
Neste dag - onsdag 2. august 1978

Ingen kommentarer: