28.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 16

(forklaring her)
Sundag 30. juli 1978. Törnå - Vasa
Eg har sove godt. Eg var den siste som vakna. Kjartan rulla saman soveposen min. Eg la meg opp i øverste seng og skreiv litt i denne boka. Så skifta eg bukse og bluse. Eg gjekk ut. Der hadde besto sett på bordet. Vi åt. Eg gjekk på do. Då eg kom opp att, dreiv Torvald og besten på med å pakka inn i tilhengjaren. Då vi var ferdige med å pakka, reiste vi. Torvald og eg sat bak. Eg telde bilsortar. Men eg vart ikkje ferdig. Etter ei lita stund kom vi til Kemi. Der skulle vi ikkje stogga. Neste store by var Oulu. Der var vi tenkt å stogga, men fann ikkje parkeringsplass. Ein liten bit etter Oulu stogga vi for å eta. Der fekk eg tre fire stikk. Då vi køyrde vidare, fann Torvald og eg ut at hvis vi køyrde til i sju åtte tida kunne vi koma til Vasa i dag. Torvald strekte seg ut og tok nesten heile plassen i baksetet. Men han tok nå føtene til seg igjen. Vi kom til ein bensinstasjon. Der kjøpte Arnstein to bilar, Torvald ein liter cola og eg Spearmint. Så køyrde vi vidare. Vi kom til ei stor sandstrand. Det var langgrunt der, fann vi ut då vi gjekk uti. Vi bada ei stund. Sidan køyrde vi vidare. Vi køyrde gjennom Kokkola. Derifrå var det 121 kilometer til Vasa. Torvald og eg såg på dei kvite skilta ved sida av vegen. Det minka stadig. Det var mange som selde jordbær langs vegen, men me kjøpte ikkje nokon. Då vi kom til Vasa, køyrde vi fyrst til ein campingplass like utanfor sentrum. Der var det fullt. Dei sa at der var ein annan campingplass 3 mil utanfor byen. Vi køyrde dit, og der fekk vi hytte nr. 10. Det var eit symjebasseng på campingplassen, og dit gjekk vi med ein gong. Vi var der heilt til vi skulle eta. Då vi hadde ete gjekk Torvald og eg ut og spela badminton. Vi sette ny ferierekord med 88. Samanlagt sette vi også rekord med 88+42+42=172. Etterpå spela Torvald, Arnstein og eg dartspel. Det var Torvald som vann. Etterpå gjekk vi og la oss.
Neste dag - 31. juli 1978

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sa du Kokkola?

guffen sa...

no kidding. trur du det er trykkfeil?