16.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 4

(her er det ei god forklaring på kva dette er )
Tirsdag 18. juli 1978. Melhus-Mellingsmo
Eg vakna sist. Eg har sove godt. Torvald og Arnstein var vakne då eg vakna. Torvald må ha vakna fyrst, for han hadde alt dusja saman med besten. Eg og Arnstein reiste ned i kjellaren for å dusja. Etterpå gjekk vi bort til Margit og Olve for å eta. Margit spurde om vi ville eta no eller venta til resten av familien kom. Vi valde å venta. Etter ei stund kom eg på eg hadde gløymt klokka mi i dusjrommet. Eg gjekk bort og henta ho. Då eg kom tilbake, skulle me eta. Då me hadde ete, la eg meg på sofaen og las i Morgan Kane: Høyt spill i New Orleans. Diverre vart eg ikkje ferdig med ho. Bodvar gav meg ei liter brus. Flaska var under halvfull med brus, men champagnebrusen var god for det. Så skulle vi ta bilete, og etterpå reiste vi. Like etter at vi hadde reist, sto speedometeret på seks eit-tal. Vi køyrde gjennom Trondheim, og byrja å spela trafikk-bingo. Torvald vann, og kom og på andre. Arnstein kom på tredje, og eg på fjerde. Då vi kom til Fleskhus, åt vi. Der steppa eg bak til Torvald. Vi gleda oss til vi kom til Steinkjer, for der skulle vi stoppa og "sjoppa". Men besten fann ikkje nokon plass å stogga. Så vi køyrde vidare. Arnstein hadde gleda seg aller mest til å komma til Steinkjer, så det vart ein stor skuffelse for han. Han surna av, og spurde til stadigheit kor langt det var igjen til Grong. Det var langt, men me kom oss då fram. Der var det ikkje leikebutikk, men på Grong samvirkelag hadde dei leiker. Arnstein kjøpte politibil i lego, og Kjartan røde kors-utstyr. Kristine kjøpte ei dokke. Torvald kjøpte Atlanticserien, og besto kjøpte choco-karamellar. Men eg og besten kjøpte ingenting. Så køyrde vi vidare. Torvald las fyrst Atlanticserien, så las eg det. Besto sa at det var ein halv time igjen. Ein halv time? spurde eg. Ja, sa besto. Nei, det er ein time allikevel, sa besten. Då timen var gått, var vi framme. Det var Mellingsmo camping, to stjerners. Vi fekk hytte nr. 6. Besten skulle parkera, men det var ikkje plass til tilhengjaren. Så vi kobla han laus, og sette han utanfor hytta. Då vi kom inn, laga besto kvelds. Tomatsuppe til dei som ville ha det, frikadeller til dei som ville ha det, og skiver til dei som ville ha det. Så vaska eg opp, medan mor tørka. Så gjekk vi ut for å spela krokett. Torvald vann, eg kom på andre, Arnstein kom på tredje, og besten og Kristine braut. Så gjekk vi inn att og der fekk vi vita kvar vi skulle liggja. Eg, Arnstein og Kjartan skulle liggja på golvet, og dei andre i senger. Men Arnstein fekk vondt i magen og la seg i ei seng, så besto måtte liggja på golvet. Eg og Kjartan bygde med Lego. Så skulle vi pussa tennene, og etterpå la vi oss til å sova.
Neste dag - onsdag 19.juli 1978

1 kommentar:

Anonym sa...

hei på dere,
dette er stor lesing, og jeg må si jeg koser meg glugg i hjel (ok da, ikke bokstavelig 'i hjel', det var ment rent metaforisk).
Jeg får si som salige Peter Sellers sier som Inspector Closeau i den berømte skrankescenen:
"I can feel it all coming back to me. You know they used to call me the Pavlov of the parallels" hvorpå han tar nedslag på feil side av skranken.
Nuvel, honnør for storartet blogging - bare ett spm til slutt:
Torvald...? Hvorfor Torvald?