17.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 5

(her finn du ut kva dette er for noko)
Onsdag 19. juli 1978. Mellingsmo-Fauske
Denne dagen hadde eg sett fram til lenge. Det var geburtsdagen min. Eg og Kjartan vakna fyrst. Han gratulerte meg med dagen. Så leikte me med lego. Etterkvart så vakna dei andre og, og dei gratulerte meg med dagen, alle utanom Torvald. Men han kjem vel til å gjera det han og. Ja, det gjorde han medan me åt. Då vi hadde ete, vaska besto golvet, og så reiste vi. Eg skreiv bilsortar. Også denne gongen vann Volvo. På andre kom Ford med 30 og på tredje kom VW og Opel med 24. Då vi kom til Trofors kjøpte vi eple og bananer. Kristine ville ha banan, resten ville ha eple. Vi skulle ikkje stogga og eta før i Mosjøen, så det var godt med litt mat. Då vi kom til Mosjøen, kjøpte alle noko. Besten var på apoteket, besto kjøpte mat, Torvald kjøpte Morgan Kane og Lynvingen, eg, Arnstein og Kjartan kjøpte lego, og Kristine kjøpte dokkesaker. Eg fekk to presangar, eit bocciaspel og ein dongeridress. Ei stund etterpå åt vi. Vi prøvde bocciaspelet. Arnstein og eg var på lag. Me vann begge gongene. Sidan køyrde vi vidare. Vi såg utover eit fantastisk fjellområde, Okstindane, med Nord-Norges nest høgaste fjell. Sidan køyrde vi vidare. Eg og Arnstein leikte med lego. Besto ringde til campingplassen og sa at vi kom litt seinare. Vi passerte polarsirkelen, men det var ikkje stor forskjell på nord og sør for polarsirkelen. Vi kom til Fauske, og der skulle campingplassen vera. Men besten køyrde i gal retning, trass i at eg og Arnstein såg skilt om at det var ein annan veg. Den vegen var rett, så vi snudde og køyrde den andre vegen. Det var Lundhøgda Camping, tre-stjerners. Vi fekk hytte nr. 16. Først åt vi ertesuppe. Etterpå spela vi ungane boccia. Så reiste vi inn for å eta kake og å drikka brus. Så fekk vi nokre bøker hjå besten. Eg fekk Thomas Alva Edison og Hei, Norge. Etterpå pussa eg tennene og la meg.
Neste dag - torsdag 20. juli 1978

Ingen kommentarer: