21.1.06

DRØYMEFERIEN, DAG 9

(Kva er dette?)
Sundag 23. juli 1978. Karasjok - Tana bru
Eg har ikkje sove godt. Det har visst ikkje nokon av dei andre heller. Eg vakna fleire gonger i natt. Det var visst berre Kjartan som sov heile tida. Arnstein spydde tre gonger i natt. Eg var kvalm då eg vakna. Vi pakka saman soveposane og madrassane. Vi åt. Eg var ikkje huga på mat, men eg åt ei skjeve. Det var mykje mygg, så vi gjekk med kortbukser og lignande ting på hovudet for å ikkje bli plaga av mygg. Vi tok ned teltet, pakka inn i bilen og tilhengaren, og så reiste vi. Vi reiste først ned til Karasjok for å sjå oss omkring. Vi hadde god tid i dag, skulle berre køyre 180 kilometer. Først køyrde vi ned til ein bensinstasjon for å kjøpa klistremerke. Besten kjøpte også tøymerke til oss borna. Så reiste vi for å sjå på kyrkja. Vi såg oss litt omkring inne i ho. Dette var den nyaste av dei to kyrkjene i Karasjok. Denne var bygd i 1974. Eg tok eit bilete av kyrkja. Vi reiste bort til den andre kyrkja, som var bygd i 1807. Der skulle det vera gudsteneste seinare på dagen. Vi reiste tilbake til bensinstasjonen. Der kjøpte besten ein liter sitronbrus. Vi køyrde utanfor Karasjok for at besten skulle barbera seg. Vi delte sitronbrusen. Så køyrde vi inn til Karasjok att. Gudstenesta skulle snart byrja. Vi såg mange fine samebunader. Eg tok eit par bilete. Besto snakka med nokon av samane. Ho snakka mellom anna med ein gut som hadde eit belte makan til det konene har på konebunaden sin på Voss. Under sjølve gudstenesta var det tale på norsk. Det var barnedåp til slutt. Presten fortalde om kyrkjeprogrammet den næraste tida. Så var gudstenesta slutt. Besten filma litt utanfor også. Så reiste vi. Vi fylgde Karasjokka oppover. Elva skifte namn. Til slutt heiter ho Tana. Besto var inn ein eller annan plass for å ringja til campingplassen. Vi fekk ei hytte. Så køyrde vi vidare langs elva. Eg byrja å telje bilsortar. Like etter at eg hadde byrja å skriva, rasta vi. Så køyrde vi vidare. Det var lite bilar der, så eg vart ikkje ferdig. Men eg kan fortsetja i morgon. Då vi kom fram til den to-stjernede campingplassen, Tana bru, fekk vi hytte nr. 7. Det var fire senger der. Besto laga til kveldsmat. Det var pølse og potetstappe. Etterpå gjekk eg ut. Der var det ein gut som sparka fotball. Eg vart kjend med han. Det vart Torvald og Arnstein også. Først sentra vi berre. Sidan spelte vi to mot to. Frode og Arnstein mot Torvald og meg. Sidan kom systera til Frode, Christel, ut og ville vera med. Ho gjekk inn på vårt lag. Ei stund etter gjekk Torvald inn. Då byrja vi å spela mot eit mål. Christel stod i mål. Det var Frode mot Arnstein og meg. Vi brukte søppelsekkar til mål. Då kom det ein mann og sa at me fekk ikkje bruka sekkane til stenger. Så gjekk vi ein annan plass for å spenna. Der laga vi to mål. Eit av steiner og eit av søpledunkar. Det nokre svenskar. Guten i familien, Ola, vart med og sparka. Etter ei stund vart systera hans med også. Vi spela lenge. På slutten vart ein gut som heitte Klas med også. Då vi kom opp att til hytta, pussa vi tennene og la oss.
Neste dag - mandag 24. juli 1978

Ingen kommentarer: